Mr Lordi, knäckt...

Aftonbladet igår :
"Eurovision-hysterin knäckte monstret, nu är han tillbaka!
Mr Lordi : Jag var helt utbränd."

Stackars Rockmonstret, han gick in i väggen.
Han blev deprimerad och blev erbjuden piller.
Men som den tuffing han är så låste han in sig i en stuga i ett halvår och blev "bra" igen.
Kan vara varning för bakslag där om det blir tufft igen.
Men det är en SENARE rubrik och skiva säkert.
Läckurt!!!
En artist som inte knarkar ihjäl sig för att han är deprimerad.
Som VÅGAR erkänna sig svag för världen.
Fastän han är LORDI!!
Hörde jag ett Hard Rock Halleluja ?

Björn Ulvaeus fick bygglov.
Jag kommer på inflyttningsfika.
Håkan Nesser får GÄRNA också bjuda på fika, jag behöver lite tips.

Så kollade jag insändarna.
Ännu inget svar till min vännina angående "Blodnedspolningen" i bassängen på Solbergabadet.
Kom på nu att "Dragon-Picasso" berättade att när han var i badhuset i sin stad så slog han en gång i tiden upp ett stort sår under hakan.
Han blödde som tusan och DET badhuset STÄNGDE, pga smittorisken.
Nä, här kör vi med snabb & snuskstäd.
Skit samma om det kommer lite HEPATIT eller någon annan festlig sjukdom i poolen.
UPPLYSNINGSVIS : KLOR dödar inte alla bakterier.
Det gör bara hår GRÖNT...
Uppenbarligen.

S.O.S GUTE...
Dom har blivit en SUCCÈ!
Kanal 5  planerar en fortsättning.
Jaha, mhm, oki...
Jag citerar :
( ja, jag älskar att citera )

Tv-serien lockar en halv miljon tittare varje vecka.
Kontakter har tagits med räddningstjänsten redan.
Att så många följer serien tror presschifen beror på att den visar skickliga människor i svåra situationer.

Jag måste avbryta citatet här.
Jag tror att det är såhär...
Det finns INGA som är så EGENKÄRA som Gotlänningar.
MIG INRÄKNAD!!!!!
Så fort man ser i tidningen eller på Tv att det kommer något inslag i något program som Tex : Packat & Klart, Go´kväll osv, så missar man det som gotlänning INTE.
DET måste man se.

Så gör dom en hel serie på 12 program.
Jag kan lova att 99.9 % av HELA världens gotlänningar sitter BÄNKADE och tittar.

Dels för att se på SIN VACKRA ö.
Dels för att se om dom känner igen någon om som dom kan skvallra om sen.
Dels för att se om dom KANSKE syns själva i något litet inslag.
Dels för att dom kanske känner dom som syns i rutan.
Listan kan göras UBERLÅNG...
Vi gotlänningar gillar kort sagt OSS SJÄLVA ;)

Så till ett litet erkännade från Henrik, sjuksyrra i serien...
"Verkligheten är inte alltid så dramatisk"
Nä, det fattar vi.
Iallafall vi gotlänningar ;)
Jisses, ibland är ju programmet rena rama Dramaten.
Överspelat eller Övervinklat så det förslår.
Jag citerar:
( Igen ;)
"Henrik tycker att den bild av honom som visas i tv-rutan stämmer.
Men ALLA på räddningstationen är inte lika naturliga"...
Nej, JAG har noterat det...
" En del förvränger rösten men jag är bara mig själv "
Nej, jag har noterat det också, UTAN att ens känna personerna i fråga...
Jag rabblar inga namn nu för det kan ni läsa i tidigare inlägg ;)

Åååh, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka?
Hurra, mer BRANDISPORR i rutan?
Kanske?
Ja, jag har ju iallafall något att skriva om så länge som GRABBARNA dyker upp i tv´n.
Sticka lugnt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0