Försiktigt glad.

Status:
Blev helt förvånad.
Jag vaknade i morse när sambons väckning satte igång.
Jag hade sovit HELA natten utan att behöva bli väckt av den där "Party-värken" mitt i natten.
Det onda känns bättre idag.
Jag har fortfarande ont men det känns som om det blivit en liten  förbättring.
Så det är med ett uns försiktighet jag börjar hoppas på att detta kanske vänder nu.
Jag OPERERADE lite på mig själv igår också.
Jag tog en tops, doppade den i asolsprit och torkade försiktigt på sårytorna i halsen...
Ska nog göra det ikväll också för det verkade göra det lite bättre ????
Kanske????
Smakade dock .....tan men å andra sidan smakar ju allt dåligt så det kvittar.

Sonen är hemma från skolan idag.
Han har blivit vrålförkyld, hostar, nyser, snyter gulgrönt, känner av halsen.
Jag håller honom på 1500 armars avstånd...
Han får sitta i karantän i sitt rum idag, bli matad med filmer.
Inget jag har lust att toppa med en förkylning ovanpå allt detta som varit nu...
Fast förkylning är det ju svårt att komma undan så jag åker väl på det med.
Men då hoppas jag att det blir när jag är ÄNNU piggare.

Igår när jag virkat klart den nya vita sjalen gick jag in på ett "Plejs" som heter Sysidan.
Det är ett litet nätforum för folk som hantverkar, syr, pysslar m.m
Där brukar jag också lägga upp mina nya alster vartefter dom blir klara.
Igår hade jag fått ett inlägg i min gästbok av en tjej som hette Malin.
Hon har blivit "KÄR" i mina olika sjalar så hon vill köpa :) :) :) ....
Skall skriva till henne idag och informera om priser...
Hurra...
Jag blir så glad :)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0