Hemma..

En kort rapport....
Jag är hemma igen och är förvånansvärt pigg.
Klockan 15.00 igår trodde jag att jag skulle få leva på morfin resten av LIVET.
Kl. 21 kunde jag svälja vätska utan att DÖ igen.
Nu går jag på alvedon och voltaren.
Helt ok,  fast det känns som DEN VÄRSTA halsfluss ever...

Mitt mysiga rum...
Men jag fick ligga själv tack och lov!


Dropp-hand.
Gick inte och virka med den där inte...

 Hemma igen och gör en smoothie.

Banan, mango, melon, yogurt, mjölk, vatten...
FAAAAAN vad jag är hungrig ska ni veta!!!!
Till och med en KOKT TORR FISKBIT hade varit himmelriket.



Lite smoothie i ett glas och resten i fick bli glasspinnar som jag kan "snaska" på senare.
Så nu vet ni.
Jag överlevde.
Är hemma.
Har ont, men inte så ont som jag trodde.
Pratar helst inte.
Är hungrig   ( VILL ÄTA EN HEL KO ).
Sticka lugnt :(   :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Välkommen hem! Du är en hjälte!

Ta hand om dig själv och kräv hemmaservice! ;)

Finns här när du orkar.

Kramar!!

2008-09-18 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0