Lite bättre.

2 dagar med iilamående höll på att ta knäcken på mig här...
Jag har kunnat stå ut med ontet men inte illamåendet.
Gomspenen hade inget valv omkring sig utan är svullen och vattenfylld.
Lite mindre dock idag.
Imorse kände jag mig som dagarna som gått.
Idag vid 12 vet jag inte vad som hände.
Inget våldsamt illamående.
Har precis tryckt i mig en macka och potatismos.
Potatismos är verkligen toppen.
Det smakar faktiskt som den middag jag drömmer om.
Det smakar som korv och potatismos eller kött och potatismos.
Säkert massor med salt men just nu orkar jag inte bry mig om det kan jag säga.
Helt underbart, skiter i om det river i halsen lite efter.
Jag känner mig bara så proppmätt och det var typ en del dagar sedan.
Nu hoppas jag på att valvet och gomspenen ska bli ännu bättre och svälla av.
Hålen i halsen efter halsmandlarna är faktiskt inte så farligt.
Snart är jag nog tillbaka på banan.
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Liza

Du är en fighter vännen! Hoppas vi kan ses snart!

Kram!

2008-09-21 @ 14:23:52
Postat av: Bloggaren Herself

Vi kommer nog inte ses på den här sidan livet ;)

Grattis i efterskott. Hoppas du hade det bra i helgen. Kramis

2008-09-22 @ 13:12:23
Postat av: Liza

Hahaha, jodå...vi ska nog ses innan permanent utcheckning ;)

Ja det var en trevlig födelsedag...kan berätta mer när vi ses el snackas vid.

Kram!

2008-09-22 @ 14:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0