Personbeskrivning...

I eftermiddag har jag börjat skratta flera gånger.
Detta pga av min älskade sambo...
Han avslöjade för någon dag sedan att han hade använt mig som "Profil" i en personbeskrivning i en skoluppgift.
Han har inte velat visa mig vad han skrivit men idag tjatade jag tills fick jag läsa den...
Herregud...
Ja, det var verkligen fina ord, han har skrivit jättesöta saker..
MEN...
Jag kommer nu att återge vad han skrivit...

Madeleine är en smal, livlig kvinna som bär glasögon.
Hon har långt, mellanblont, krulligt hår.
Hennes blå ögon sitter ganska tätt ihop....

Vänta nu, låt oss stoppa här.
SITTER GANSKA TÄTT IHOP????
Nä, nu behöver han väl ändå glasögon...
Mina ögon, skulle dom sitta TÄTT IHOP????
Va, helt plötsligt såg jag mig som tvilling med BJÖRN BORG...

Hm, jag och tvillingbrorsan...
Vi fortsätter...

Hennes blå ögon sitter ganska tätt ihop och ögonbrynen är smala.
Hon har långa ben med lagom stora fötter.
Madeleine är väldigt kreativ, hennes smala händer är flinka med penslar, pennor och stickor ect.
Allt kan få form och glans i hennes händer.
Hon är en glad hurtig kvinna som inte ligger på den lata sidan.
Konst, musik, dokumentärer, hantverk och hennes blogg (???? ) är hennes intressen.

Madeleine är min sambo och hon har en son som är 8 år.

Hon känner massor med människor ( ???? igen.. Gör jag? Vilka massor då? ), men endast en liten del av dem är hennes bästisar.
För dem gör hon allt.

Madde är en människa som följer sina egna rutiner.

Stopp igen, nu verkar jag autistisk...
Följer sina EGNA rutiner.
Hm, autistisk var ordet som sagt...
Fortsätter.

Madde är en människa som följer sina egna rutiner, ganska anal....
Men HERREGUD älskling!!!!!
ANAL....
Skriver han det i en UPPSATS, vad ska läraren TRO????
Att jag är SEXGALNING?
Att jag gillar ANALSEX?
Att jag stoppar upp saker i RUMPAN?
Hans lärare skrev kommentar:
Vad betyder det?
Ja, det kan man ju undra...

Jag snappade upp det uttrycket i ett program med " Filip & Fredrik ", tror det var i " Hundra höjdare ".
Sedan har jag använt det flitigt.
Där säger Fredrik att han är en väldigt ANAL person och han beskrev det som en person som typ tänker:
Var sak har sin plats.
Typ man lägger alltig fjärrkontrollerna på ett speciellt sätt jämt.
Man lägger alltid glasögonen på ett speciellt ställe och ligger dom inte där HITTAR man dom inte.
Man tycker inte om när någon flyttar på saker som man anser SKA ligga JUST på den platsen...
Osv...
Me, spot on!
Herregud igen, JAG ÄR NOG AUTISTISK.
Nu när jag ser vad jag skriver i text så är jag ju SKOLEXEMPLET nästan på en autist.
Så har jag ju min " Autistiska runda" också.
Jisses..
Fortsätter.

Madde är en människa som följer sina egna rutiner, ganska anal.
Hon är skötsam, hetlevrad, pessimistisk, snäll och har mycket humor.
Slut

Sista kommentaren från läraren lyder :
Låter som en spännande kvinna...
Yeah right...
Jag låter som en autistisk tvilling till Björn Borg som har RUMPBÖJELSER...

Tack älskling, men vad ska dina klasskompisar och din lärare TRO om mig ;)
Love u.
Stick lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ler stort när jag läser Dennys beskrivning! Hur fint som helst ju, tycker du inte det? Dessutom imponerad över ordvalet "anal" - tycker att hans lärare borde ha fattat direkt. Är det NÅT vi läser om nu så är det orala, anala och genitala faser. Utan att förknippa det med sex som så, haha!! Du har en kultiverad man, helt enkelt. Grattis =) kram

2008-09-30 @ 21:48:29
Postat av: Liza

dör av skratt!!!!

Ge din sambo en kram från mig ;)



Vad ska ma göra för att kvala in som bästis? Kan du fråga din sambo det så man kan börja checka av listan ;)



Kramar!!!

2008-09-30 @ 22:01:43
Postat av: Bloggaren Herself

Till anonym:

Jo, jag tyckte också att jag fick en fin beskrivning av mig själv.

Men det där med TÄTT mellan ögonen har han fått äta upp idag vill jag lova ;)

Det där med Anal har han ju snott från mig...

Min egen skojsiga beskrivning av mig själv.

( Efter att jag hörde Fredrik då )

Så trodde han att det var ETT riktigt ORD att använda för just det beteendet..

Kul som fan dock...

Kram



Liza..

Du har redan kvalat in baby :)

2008-09-30 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0