Pillertrillare och Tv-narkoman.

Mitt nya smeknamn borde nu bli Pillertrillaren.
Jag bara proppar i mig en massa MEDUCIN...
Värre ikväll igen.
Det här är verkligen mysko.
Jag får helt enkelt gå på vad läkaren sa:
Ingen halsmandeloperation är den andra lik, alla har varierande resultat vad gäller läkningen.
Och jag..
Har OSIS...
Som vanligt.
Ursäkta att jag upprepar mig.

Från och med imorgon ska jag FÖRSÖKA låta bli att skriva om det här eländet.
Jag ska koncentrera mig på allt ROLIGT här hemma.

Jag kan virka och producera.
Bra.
Jag orkar hålla mig uppe nu på dagarna och inte ligga i sängen iallafall.
Bra.
Jag kan ha min butik öppen.
Bra.
Jag kan ju vara ute lite i trädgården och solen bara jag tar det lugnt.
Bra.
Tv, tv-program som:  Morgon-tv,  Malou i Efter 10, Ellen, Jay Leno, Rachel Ray, Oprah, Cityakuten, Providence, Våra värsta år, Dr Phil, Top Model, en och annan film på Canal +,  m.m
Bra, skitkul, jag är inte ett dugg uttråkad.
Jag är bara rädd att mina ögon ska bli fyrkantiga snart och att jag ska få sittsår.
Kanske att jag behöver gå på avvänjning innan jag kommer tillbaka till Chifen.
Chifen vill ut och gå men jag kan inte lämna soffan och tv´n för jag MÅSTE veta slutet i Glamour.
Chifen vill iväg och handla mat, men jag MÅSTE se Leila baka klart sin tårta...
Mardrömscenario..
Men POSITIVT tänkande var det visst...
Tv, får tiden att gå.
Bra.
Potatismos, ägg.
Bra.
Och nu :
Sängen och vila.
Bra.
Imorgon är en ny dag och jag ska börja bli lite Tv-recensent tror jag.
Jag kan blogga lite om skräpet jag tittar på.
Kul.
Kan bli kul för er läsare också som får vara ute i "DEN RIKTIGA VÄRLDEN" att få veta vad som händer på tv medans ni sliter i erat anletes svett.
Då kan ju ni också bli uppdaterade i "Day time tv ".

För övrigt måste jag bara skriva om en sak jag noterade härom kvällen på Go´kväll.
Dom hade hon programledaren Gunnel Carlson från "Gröna rum " på besök.
Jag kände mig VÄLDIGT lik henne eller jag tyckte på något sätt att jag ÄR lite lik henne.
Tittade på henne, gick och speglade mig.
Jo, hon skulle kunna vara min något äldre syster.
Eller jag om några år.
Minus skånskan då förstås.
Nu tar jag min värk och går och lägger mig.
Imorgon skriver jag bara kort om status och sen skriver jag bara POSITIVA saker.
Tänker positiva tankar.
Stick Off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0