Boris & rosaröd sambo.

Möt Boris...





Birger & Boris.
The Lovecouple eller The Friends?
Jag vet inte riktigt, men jag vet att dom kommer separera i maj iallafall.
Boris ska vidare till annat boende ;)

Jag har pysslat.
Är inte riktigt motiverad att börja med sjalen som är beställd.
Eller fortsätta på den gröna sjalen i det underbara garnet.
Jag är inne i ett SY-SKOV ;)

Sambon har varit ute och fiskat.
Han är ROSARÖD...



Han ser typ lite ROSA ut på bilden men han är ROSARÖD.
Det var ingen FISKELYCKA idag ( tack & lov ), ingen fisk att rensa när han kom hem.

Han hade klättrat ut på en PIR, och det var typ en ANSTRÄNGNIG...
Så jobbigt tydligen, att han kände sig NÄSTAN tvungen att ringa 112 och be helikoptern komma och "rädda" honom tillbaka till stranden.
Han var så trött i benen...
Ja, så kan det vara när man ine RÖR SIG så mycket...
Överansträngning är farligt ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Linn

Birger & Boris är alldeles, alldeles underbara!

Sambon är oxå fin. :)

2009-04-17 @ 19:54:40
URL: http://sveien.blogspot.com
Postat av: Bloggaren Herself

Tack!

Ja, jag är allt lite kär i dom alla TRE faktiskt.

Dom är liksom så charmiga och glada...

Och Denny passar så bra in, han är ju också rosa...

Precis som Birger & Boris.

Kram

2009-04-17 @ 23:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0