Gomez...

Just det ja...
Jag glömde ju berätta vem min Mailare tycker jag är lik i Familjen Addams...
Gomez!
Pappan...

Motiveringen löd :

Du:
SMÅTT galen affärskvinna med klädintresse, med lite tvångsakigt beteende, som ängar sig åt sport/promenader som hon tror sig vara bättre på än hon är.
Älskar sin sambo, som hon blir GALEN på...
Är öppen och vänlig.
Tycker att ANDRA är konstiga, fastän det är HON SJÄLV som är konstig!!!

Gomez :
Smått galen affärsman med klädintresse, med lite tvångsaktigt beteende, som ägnar sig åt svärdfäktning/knivkastning, som han tror sig vara bättre på än han är. 
Älskar sin fru, som han blir galen på.
Är öppen och vänlig.
Tycker att andra är konstiga, fastän det är han själv som är konstig!!!!

ÄRLIGT TALAT...
Om inte du som har skrivit det här, KÄNNER MIG...
Då ska jag ÄTA UPP min mammas gamla FÅRSKINNSPÄLS!!!!!!

Det var väl den mest PERFEKTA beskrivningen någon har prickat in på mig!
Och jag kan bara återigen säga att jag skrattade mig fördärvad igår, när jag läste detta.

Och jag känner mig ABSOLUT som Gomez tvilling.
Då gäller det bara att pricka in resten av MIN familj i Addamsfamiljen.
Jag gissar att morsan måste vara " Grandmama Addams " då.
Det var väl Gomez morsa...
?
Vilka sonen och sambon är får DU väl informera mig om...

Jag kan bara inte TÄNKA mig att DU inte känner mig...
Skriver jag så mycket om mig själv ( och familjen ) så att du lyckas få ihop min personlighet på detta sätt då ska jag nog SLUTA SKRIVA ;)
Nä, det ska jag inte...
Det här var RIKTIGT, RIKTIGT, kul...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0