Varggrin.

Vi har sett film.
Ingen jag rekommenderar...
"Livet från den andra sidan" tror jag den hette, med HAN från "The Office "
En transportfilm.
En som man ser, och sedan glömmer bort.
Det enda som faktiskt fastnade var att han hade ett VARGLIKNANDE grin.
Varggrin.
Han har varulvständer.
Har nog aldrig sett Ricky Gervais le, tror jag.
Han brukar spela mest FÖRSMÄDLIGA roller, så då ler man allt som oftast inte.
Jag har iallafall aldrig sett hans leende

Nu ska jag gå och sova.
Snart.

Att tre lediga dagar kan gå så fort, det fattar jag bara inte.
Vissa gånger när jag varit ledig, kan jag längta till jobbet.
Men när jag är " fylld av idéer " då vill jag vara hemma och sätta idéerna till verklighet.
Nu är jag fylld av idéer :)

Är faktiskt lite inne på att kanske testa på att göra ett lapptäcke...
Det är något jag faktiskt aldrig prövat på.
Men i och med Birger &  Boris, har jag blivit lite sugen.
Kanske jag skulle testa på en liten variant av lapptäcke nu när det ska bli en bebis i vänskapskretsen snart...
Och en i släkten...
Hm...
Ja, jag är lite sugen.

Att göra lapptäcken av fyrkanter kan ju inte vara så himla svårt???
Jag ska ta en tur till bibblan på söndag, och se om jag kan hitta en bra "lapptäckslärobok ".

Eller så tar jag tag i den där klänningen som jag klippt till allt tyg till, men aldrig haft lust att sy ihop...
Nu har jag ju lust!!!
Fast först måste jag göra klart beställningen på sjalen.
Men först av allt...
Sovtajm.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0