SM i KAKÄTNING.

Jag har glott på tv.

Talang 2009.
Urtrist, ända fram tills det kom fyra 20-åringar.
Som körde stripteasedans med knäckebrödsrundlar.
Då skrattade jag så jag blev tårögd.
Hur sköna killar som helst, superkul!
Ja, ibland är man lite enkel, när det gäller att bli road.

Mellan reklampauserna har jag ägnat mig åt SM i KAKÄTNING!

Hade bestämt mig idag för att jag inte skulle äta godis.
GodisUlven REV i sockertarmen.
Nej, jag ska inte gå ut och köpa godis!!!!
" DEN STÅNDAKTIGE (socker)SOLDATEN "

Nähepp...
Trumm, trumm.
Då blev det en halv blåbärsmuffins från frukosten...
Med smör på.
Så var KAKMONSTRET väckt.
In i frysen och fram med kolakakor och en dröm.

Sen " upptäckte " jag sonens påskägg.
Som han inte hann äta upp i påskas.
Mhmmmm...
En TWIX.
Ok, det är ju knappast godis...
Det är ju mer som KAKA.
SLURP.

Jag får köpa en ny Twix, annars halshugger sonen mig.
Verbalt ;)
Jepp.
Inge godis ( BRA ), men lite fikabröd utan fika.

Så såg jag " Berg flyttar in ".
Hon var hos Marcus "Tvättbrädan" Schenkenberg.
Först tänkte jag att han kanske hade lite svårt med språket.
Liksom att han var tvungen att tänka, innan han svarade på frågorna för att det var svårt att svara på svenska.
När man bott i USA så många år och mest pratat amerikanska.
Att det var lite svårt...
Men sen tänkte jag att han måste vara PÅTÄND eller nå´t.
Han verkade lite släpig, borta, väck...
Ja, nå´t var det som inte stämde...

Och snygg tycker jag inte heller att han är.
Han är inte min typ av man alls.
Nä, ROSENGÅRDSMANNEN är min typ av kille.
Eller MÖJLIGEN han den där...
Skådisen från " Australia "...
Vad heter han nu???
Han...
HUGH JACKMAN, var det ja ;)

Nä, Rosengårdsmannen är min melodi, han...
Killen FROM THE HOOD.

För övrigt sitter vi nu och ser den svenska filmen " Angel".
Vi är helt överrens om att den är skitdålig.
Riktigt, riktigt, riktigt skitdålig.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0