Yogason.

Idag har jag pratat med en arbetskompis som jag VERKLIGEN saknar...
Men hon är snart tebaks...
Hurra!

Så när jag hade pratat klart i telefonen kommer jag ut i vardagsrummet.
Sonen har plockat fram sitt babytäcke och är i full färd med att köra ett träningspass med yoga från en dvd!!!!
Den dvd´n har jag aldrig tränat med själv, utan jag fick den med en tidning en gång.

Men nu har sonen alltså upptäckt den.
Det sträcks, svänger, och gud vet vad, i olika positioner.
Sonen gjorde EXAKT som yogainstruktören.
Jag började fnissa, och frågade om jag fick ta en bild på min YOGASON.

Fick jag APSELUT INTE och kunde jag vara vänliga att gå bort????
" Du stör min koncentration... "
Okidoki, jag gick...

Sonen är så...
Mångsidig och påhittig ;)

Så har jag funderat en hel del på EMPATI...
Igen.
Något jag anser vara en av människans VIKTIGASTE egenskap.
Professionalism.
Jag kanske är för känslig, blödig.
Ibland.
När det gäller VISSA saker...

Jag ställer mig frågande till saker som dyker upp.
Jag blir beklämd.
Obehaglig till mods.
Jag vet verkligen inte.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0