Lite bakslag...

Litet bakslag här idag...

Men det är väl MEST i humöret egentligen.
Jag sitter nu, klockan 09.44 och är färdig för dagen.
Typ.

Jag har ätit frukost, duschat och klätt på mig.
Och resten av dagen kommer det inte hända så mycket mer.
Det känns ÖKEN.
Jag varken kan eller får göra någe mer.
Ja...

Fast det som är positivt är att stelheten i nacken börjar avta.
Det är ju ganska skönt faktiskt.
Men det onda...
Ja, jag har tagit fasta på informationen om att det kan ta MÅNADER innan det försvinner.
Då blir jag kanske överraskad om det tar veckor.
Alltid något.

Så ha jag faktiskt öppnat lilla butiken idag.
Har inte haft lust att ha det öppet.
Men idag bar morsan ut skyltarna och jag öppnade dörren.
Behöver ta igen "förlorad inkomst".
Suck.

Ja, nu ska jag sätta mig framför tv´n igen då´ra och se "The Doctors".
Jag tror jag ruttnar ihop här, ärligt talat.
Gaaahhh.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0