Mys :)

Idag, har det till skillnad från igår varit en bra dag.

Min lilla Chief och Snygg-Kaisa kom på besök på förmiddagen :)
Jag fick julklapp och julblomma, vi fikade och snackade lite.
Väldigt trevligt.

Sen gick jag och sonen en liten sväng på stan.

Lätt snöfall, massor med folk, men ganska mysig julstämning faktiskt.
Tittade på lite julklappar till Bonusmamma och Bonuspappa.
Så vandrade vi ner till bibloteket och lånade böcker.
På hemvägen köpte jag ett par långa stickade raggsockor och vi gick förbi bullboden och köpte bullar till eftermiddagsfikat.

När vi kom hem så blev det varma mackor och kaffe :)
Och bullar.

Sen har vi bara slappat och snart ska sonen och sambon gå på bio och se Avatar.
Plus Mc Donalds.
Jag...
Ska sitta hemma och glo på dumburken och låta nacken vila.
Men den höll sig ganska bra idag iallafall.
Fram till 2 har det varit endast lite värk.
Helt ok.

Det har varit en väldigt lagom, mysig dag.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det blir minsann TV för vår del ikväll också. Dansbandskampen är det ju final i och det måste vi ju se.



Hoppas att du får en fin dag i morgon också och får njuta av den fjärde söndagen i advent, sen är det inte så många dagar kvar!



Kram Ingrid

2009-12-19 @ 16:54:21
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0