Sjukt bra dag.

Idag har det varit en sjukt bra dag i nacken och jag är så tacksam.

Nu har det börjat mullra lite i nacken, men det är inte så farligt.
Det är det diffusa lätta värken.
Jag kommer gå och lägga mig som en nöjd Madde.
Och hoppas på att imorgon blir likadan.

Har pratat med min kusse som styr upp julen i år, nu när jag är handikappad ;)

Vi blir fler än vi trodde från början.
Jag ska försöka göra lite lättarbetat julgodis.
Så får vi se om det blir på landet eller i stan.
Men jag ser faktiskt framemot julen, trots att det är första året jag inte kommer fira med sonen alls.
Vi har ju alltid delat upp julaftonen för honom, och nu får han fira jul på ett ställe i taget.

Och trots nacken.
För nacken är bättre och jag hoppas det håller i sig.
Och sonen kommer fira hela nästa jul med mig.
Jag ser framemot jul :)
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0