Kunde inte låta bli...

Ikväll fanns det mycket och skriva om.
Alltså måste jag blogga lite till innan sänggåendet.

Nyheterna...
Här vilar inga ledsamheter idag.
Krig, våld, whatever, BORTA.
Hela Rapport handlade om kärlek.

Det ska ju bli Kungligt bröllop!!!
Vicktoria och Daniel ska gifta sig.
Rapport innehöll bara trolovade, kungaparet, Ockelbor och LOVE.

Kungen och drottningen läste innantill på fusklappar på ett stelt och ohjärtligt sätt om hur mycket dom UPPSKATTADE sin blivande svärson.
Vickan såg lycklig ut, Daniel obekväm och jag sa till sambon :

" Älskling, jag kommer åka till stockholm och se på bröllop nästa år... "

Jaha, sa han och såg skeptisk ut.
Inte för att jag är rojalist utan för att det är väl den enda chansen att se något sån´t här pampigt under sin livstid.
Jag vill se Vickan vinka från slottet i brudklänning.
Så det så.

Så har jag beställt en katalog idag.
" Stil & Stoff ".
En katalog som är full med mönster på kläder, virk & stickmönster, tyger, garner...
Jag tackar Majgun för tipset.
Jag började dräggla när jag fick den i min hand.
När jag öppnade katalogen och tittade ville jag snatta med mig den hem på direkten.
Jag avstod.
Hade nog inte varit så populärt, jag lånade deras dator och beställde en egen istället.

Imorgon ska sonen spela Krullis Cup.

GISSA vad jag tycker om att slösa bort en dag på det???
Som den sportmorsa jag INTE är.
Men jag STÖTTAR naturligtvis.
Längst ner på pappret med matchtider står det :

" Det här ska bli skoj... "

Tala för dig själv du, Krullis Cup-farsan...
Vi andra, ICKE så FRÄLSTA, håller inte med.
Han som skrivit informationen skall förövrigt inte vara med.
Han JOBBAR.
Lyllo han.
Obs, det är inte sonens pappa dock.
Fast han jobbar han med.
Jag är ledig, osis som vanligt ;)

Så till sist.
Jag har fått ett nytt HATPROGRAM att blogga om.
Linda Rosings jakt på mannen i sitt liv...

Ibland undrar jag hur det står till med min ANNARS ganska skarpa och smarta hjärna ;) som gör att jag bara MÅSTE se så´n här skit och SKRATTA VILT åt det.
Och hat-älska det.

Linda, denna superopererade silikonbimbo med löstuttar, löshår och lösläppar.
Den dåliga smaken personifierad.
Rynkfri och helt STEL-BOTOXAD i ansiktet.
Jag vill bara säga :
Kvack, kvack när jag ser henne med den där NÄBBEN / munnen i rutan.

Men jag kommer se och såga.
Jag har fått mitt nästa " S.O.S Gute " att spy ris eller ros över.
Jag tror det blir kul.
TYVÄRR och pinsamt nog.

Jag skrattade högt när jag fick se den samling NÖTTER till killar som sökt rollen som hennes näste man/kille/älskare.
Vilka LIRARE.
Players.
Loosers, för att använda ett av sonens favorit uttryck
Jag skrattade högt när Linda satt som en PROFFESSOR med hörlurar och gjorde en bedömning av killarna vid sidan om den sk " juryn".
Hon verkade ta det hela på väldigt stort allvar.
Seriöst.

Killarna var tyvärr för henne, inte lika seriösa.

Förutom EN, möjligtvis...
Brasillianaren som jobbat som CHIPPENDALEARE.
Man riktigt såg hur dom andra killarna i badbaljan VISSNADE ( både här och där ;) när han kom med sitt avslöjande att han jobbat som Chippendaledansare och hade så mycket pengar att han inte behöver jobba någe mer i sitt liv.
Jättekul, tyckte då jag...

Jag lägger en vild chansning så här i början av programmserien att han kommer VINNA ;)
Jag kommer se, åtminstone några program till och se vart vägen bär för Linda och hennes nya kärlek.
Vem det nu månde bliva.

Vickan & Daniel, släng er i väggen...
Ni har nog inget att komma med jämnfört med Linda Lovelips ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0