After Beach-Madde!

Jaha :)

Så har jag gjort en NY-PREMIÄR för året.
Jag har varit på AFTER BEACH!

Favoritbandet "Duojag" spelade på KALLA, BLÅSIGA, Kallis.
Enda skälet för mig att faktiskt GÅ på After beach fortfarande.
Det är för att DOM KOMMER ;)






Dom är ju som vanligt BRA, söta och glada, men vädret kunde ju varit bättre.

Publiken var svårflörtad och kom inte igång förrens till slutet.
Det är ju DÅ dom ska spela lite MER, istället för att lägga av!
Jag borde bli deras TURNÈLEDARE och styra upp bandet lite.
Faktiskt ;)

Jag höll på att frysa ihjäl :(
Men med lite kaffe och börja RÖRA på kroppen till musiken, så ÖVERLEVDE jag ;)
Jag hade dessutom FÖRSÄKRAT mig med ett par jeans i väskan, så i "halvlek" smet jag in på toa och bytte till byxor.
FRÖS ÄNDÅ!

Men jag är ju å andra sidan en FRYSKYCKLING!

Det var inga läbbiga BRATS kvar utan blandat med folk, i blandade åldrar.
Bra, slapp man känna sig som en TANT ;)

Så var det en vakt där.
Hm.
Var hittar dom domdäringa typerna som jobbar som vakter egentligen???
Hm.
Han var...
Eller, jag upplevde det som om han hade käkat GLOPULVER...
Typ...
Bara en MAGKÄNSLA jag hade, kunde ha varit så att det stod någon pudding BAKOM mig som jag inte såg...
Som han såg ;)
Jag lägger ner den spekulationen för idag och kollar om han käkat glopulver till nästa gång.
Irk.
Nä, usch va taskig jag var nu...

Hade ett kort med mig och Miss Sophie på som jag tänkte lägga ut, men jag AVSTÅR!
Vi ser ta mig tusan inte KLOKA UT, någon av oss.
Ansiktsuttrycken KUNDE varit bättre om jag säger så ;)

Så gick jag hem...
Lämnade DOM som inte kom överrens om: OM dom skulle gå hem eller stanna kvar.

Och mötte "personer" som pekade och vinkade...
Som jag INTE kommer blogga om till hösten.
Jag skrev till Miss Sophie och frågade om: Jag skulle NOJA eller bara tro att dom pekade och vinkade för att jag var SNYGG ;)
Hon tyckte att det var för att jag var snygg.
Jag VÄLJER dock att NOJA ;)

Så tog jag en liten tur längs Adelsgatan och där var det öppet och folk.
Jag fastnade, i en för mig, MYCKET KÄND(kär) AFFÄR...
Ni gissar säkert vilken ;)
Mycket fint fanns det...
Nu ska jag umgås med sambon och dö i soffan.
Se Allsång.
Och kanske vi hyr en film.
Hoppas jag.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0