Glorian föll på sned...



Ja...
Och igår som jag kände mig så mild och fin.
Tacksam och glad för allt.
Idag...
Ja, mensen har kommit, OCH HUMÖRET med det...
HUMÖRET brukar jag ha INNAN, men den här gången kom det samtidigt.
MORD känns lätt om vi säger sååååå ;)

Ursäkta om att jag delar med mig...

Men det började bra.
Shopping med Miss Sophie till våran väns lilla tjej.
Vi gick ju loss något FRUKTANSVÄRT när vi skulle köpa kläder.
BESUTSÅNGEST som hette duga, och vi ville GÄRNA också ha varsinn liten tjej...
Att klä som en docka ;)
Men nu får vi klä Lykke istället.

Vi hittade båda vad vi ville ge.
Miss S köpte en bedårande trendig BARBAPAPPAKLÄNING som jag själv skulle kunna haft...
Om den bara varit några storlekar större ;)
Jag köpte en rosa, trendig fleecekofta med bruna stickningar och coola 70-tals ugglor.

Det blev en sväng in på Claes Olsson och jag köpte en strålkastare.

Så satte vi oss på en bänk på Öster och snackade lite skit.
Gick vidare och köpte glass.
Satte oss och snackade lite skit vid FEL sida glassbaren, på ett fik.
Blev bortkörda från där vi satt.
Gick vidare och satte oss och snackade lite skit utanför tandläkaren på Wallers.
Sen gick vi hem.
Trevligt att snacka skit ibland ;)

Vi kommer till Bokia på Adelsgatan.
DÄR sitter någon jag känner.
Kan bara inte placera honom...
Men jag hejar försäkerhetsskull GLATT och han hejar GLATT tillbaka...
Då...
Inser jag att jag känner INTE alls honom.
Det är ju Thomas Bodström.

Och honom kände DU JA, sa Miss Sophie.
APSELUT...
Inte.
Nej.
Pinsamt.

Men skitsamma, HAN HEJADE iallafall!

Sen kom jag hem och då gick allt åt PIPSVÄNGEN med trasig nyinköpt lampa som visade sig INTE vara trasig när jag kom tillbaka till affären och skulle byta den!!!!
Därefter försvann mitt glada, milda, jag...
Och INGET kändes mer kul under dagen ;)

Så sitter jag och virkar i bersån.
Känner mig djävligt otålig av någon anledning.

Vill se bebis och annat EGOISTISKT.
Skickar iväg ett sms till den NYBLIVNE fadern och undrar ( i slutet av smset ) om inte han ska åka hem och byta kläder i Tofta ELLER nå´t så han kan svänga förbi och hämta presenterna...
Skickar iväg smset och håller fortfarande den i handen...

Då hör jag morsan ute vid sin trapp :
Nämen HEJ & GRATTIS!!!!
(prat, prat... )
Leveransrapport och det plingar borta vid morsan...
Och där står den nyblivne fadern!!!!!
Jag flög upp och kramade NÄSTAN IHJÄL stackarn ;)
Och SNACKA om TELEPATI!!!
Där skickar jag iväg ett sms, och så står han där direkt!

Jag och morsan fick se kort och jag fixade fram presenterna som han fick med sig :)

Så vart jag glad i tre sekunder...
Och så försvann det :(
Djävla mens.

Jag försökte måla.
Hade ångan uppe en stund...
Sen målade jag bara FULT :(

Så i det stadiet är jag nu.
:(
:(
:(
Hur många sura munnar som helst!
Jag tar en dusch och ser vad som händer.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0