Jag har nytt på "G".

Jag har nytt på "G", i virkväg.

Och en till modell, om hon nu menar allvar.
Jag får slå henne en pling.
Bra om hon vill, för jag vill ha lite blandade åldrar som modellar.
Nu har det mest blivit åldrarna...
Ungt & jätteungt :)
Det jag skall göra nu blir...
Också något egetkomponerat =)
Och om bruden som vill modella, VILL modella, skulle hon vara PERFEKT för detta nya alster jag ska skapa.

Tror att det kan bli väldigt snyggt.
Fast det är ju faktiskt sällan jag är missnöjd med det jag skapat...
Om jag ska vara ärlig, och skrytig ;)

Jag har precis satt igång.
Och nu ska jag fortsätta.
Imorgon blir det ? ( ingen aning) på dagen.
På kvällen blir det grillning hos Syster-Yster.
Med släkt & sån´t.
Sonen får väl SPADER när han får höra att vi varit där och FÖRLUSTAT oss.

För när han är hos sin far...
Då bara "Grillar vi och håller på... "
Enligt sonen då.
Att vi håller 350 km i timmen när han är här...
DET kommer han sällan ihåg ;)
Tillbaka till virkningen.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0