N:et är tillbaka!

Jag har fått ett ARGT mail ;)

Angående mitt förra inlägg om mens och bindor...
Jag citerar :

" Mens kan VISST vara roligt!
Om man tillexempel är sen med mensen, man tror man är med barn.
Man vill inte HA BARN för man har bara känt sin kille i typ 1 månad.
Så kommer mensen, som värsta belöningen.
DÅ är mens roligt. "

Ok...
Du har rätt kära mailare!!!
Det FINNS tillfällen när mens är kul.
Och då kan man ju pigga upp sig med lite flaschiga bindor också, så är LYCKAN KOMPLETT ;)

För övrigt är mitt N tillbaka i funktion på datorn.
Jag hade fått en sådan här liten vit kula som sitter som strössel på PUNCHPRALINER, som kilat fast sig under
N:et.
Idag tog jag dammsugaren och SÖG...
Jag fick bort den och slipper hammra ihjäl N:et varje gång jag skriver.
Nu är godiskulan borta :)
Lätt att skriva igen :)



Idag har jag städat.
Kändes mycket behövligt ;)
Precis när jag dushat och nästan gjort mig klar kommer våra vänner förbi.
Vi bestämde oss för en spontanfika och åkte till Fridhem.



Nice...

Sen åkte jag och sambon och handlade garn.
Jag ska börja på mitt nya projekt idag.
Det blir svart.
Bolero-svep-aktigt...

Leo och jag har hamnat på krigsstigen.
Leo vill gnaga.
Jag har fixat gnagpinne.
Skitfin.
Inte intressant ur Leo´s synpunkt.
Han gillar mina 1700-tals stolar.
Det gillar inte JAG att han gillar!!!!!

Jag har testat blomspruta.
Funkar inte.
Igår blev jag arg och knäppte honom på nosen!
Han blev skitsur och stampade med bakbenen, men backade inte en tum!
Om han vill gnaga på min dyra, gamla stol så är det hans RÄTT gnaga!
I Leos värld iallafall.
I min värld så kommer Leo halshuggas om han fortsätter gnaga på stolarna.
Nu tillbaka till virkningen.
Sticka lugnt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej världens bästa Madde!

Så himla kul å följa m dig i ditt liv, vardag å se allt det fantastiska som du tillverkar på ön! Lova mig att du håller kvar vid att du har det grymt bra i ditt liv, fortsätt å va lycklig!

Vidare bara måste jag få komma å testa atelje´n, lite av mitt dröm oxå ; å ha mitt eget "kladdrum"!

Njut nu av resten av sommaren! Den största kramen från Mari

2009-07-26 @ 20:47:53
Postat av: Bloggaren Herself

Hej sötis!

Ja du, livet går upp och ner, och nu är det på topp!!!

När det inte är lika toppen så får man ta det för vad det är då..



Du är VÄLKOMMEN att komma och kladda när du vill när du är här nere :)

Än så länge så är det jag, granntösen och Jonathan som har kladdat och stått i där ute.

Idag kommer Joar, han har längtat i flera dagar efter att komma hem och SKAPA i våran nya skaparverkstad ;)



Har precis börjat på ett nytt virkprojekt som jag designat till viss del själv.

Förra capen/axelvärmaren döpte jag ju till Ingrid så denna ska jag döpa till Astrid!

Så det blir rättvist ;)

Skrev det till Andraes att ni har ju döpt era barn till väldigt bra namn.

Som inspirerar mig till att döpa mina små alster efter era barn :)

Ha en bra fortsatt sommar du/ni också och vi hörs!!!!

Kram Madde

2009-07-27 @ 09:34:53
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0