Så skööön dag.

Idag har vi haft en så skööööön dag i Björkis!

Sol, vind och varmt.
Brassestol.
Skuggläge vid poolen.
Noll stress.
Virkning ;)
Sonen med en vän skötte sig själva, badade.
Kaffe och glass.
Kusin och prat.

Kan man ha det bättre?
Nej, jag tror inte det.

Och innan vi åkte till Björkis blev det en snabbis in på HM.
Jag har "lånat" från min sjalkassa igen.
Blir lite att betala tillbaka till sig själv när lönen kommer ;)
Skitsamma, det är det värt.
Jag har köpt mig en fin klänning.





Så...
Nu vill jag gå ut och dansa :)
Finns någon frivillig, som vill gå ut med MOI i ny klänning, RING GÄRNA!
Obs, det ska vara dans och hårdrocksband...
Helst ;)

Jag har stått utanför danslivet så länge nu att jag fick blodad tand när jag var ute med mina arbetskompisar sist.

Nu sitter jag och virkar på en överraskning till min höggravida vän.
Som hon ska få i "Födselpresent".
Sonen målar.
Sambon gör sig redo för jobb.

Imorgon...
Vet jag bara att det blir cirkus på kvällen :)
Det är sommar, semester och jag är så glad.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0