Svårt att somna.

Igår hade jag lite svårt att somna...

Men det kan bli så när jag FUNDERAR på NYA PROJEKT...
Jag fick en sådan snilleblixt och satt och skissade lite.
Kollade gamla virkmönster, vilket som skulle passa bra till min nya idé.

Och jag blir UPPJAGAD.

Men idag, senast imorgon, ska jag vara klar med det jag håller på med nu och sedan...
Är jag igång med något nytt :)

När jag skrivit mitt sista inlägg inatt, skulle jag släcka lampan här i hallen/datarummet.
Släcker, kollar ut mot gatan...

På trottoaren, vid 01.30 ser jag en tjej...
DYNGRAK som bara LIGGER på rygg och kan inte ta sig upp.
Med finklänning, i lätt regn och med ben och trosor helt öppet...

Jag tappar inte hakan längre, efter den här djäkla Vecka 29..
Jag övervägde att gå ut och hjälpa henne, men sedan kom det folk/ vänner från Statoil som hade handlat något ätbart och som fick upp henne på benen igen.
Vilken KUL kväll hon måste ha haft.
Och vad roligt för henne när hon vaknar upp idag och har världens djävla baksmälla, förstörd klänning...
Och GUD vet vad mer????

Det var väl TRE våldtäkter på ETT DYGN här.
Jag UNDRAR vad SUMMAN våldtäkter blir för HELA VECKAN?
Eller jag undanber mig nog den informationen kanske...

DJUR på ZOO...
DJUR i BUR...
Är den tanke som slog mig när vi gick och tittade på BRATSEN i hamnen häromkvällen.
Till allmänt beskådande och allmänt förlöjligande.
Och dom bryr sig INTE ETT DUGG.
Bara kör på i en "SPRIT & DROGDIMMA".
I´m the best fuck the rest...

Som min kusin sa igår :
"Dom bara SLÄPPER alla hämningar som kan släppas och sedan kör dom... "
Mhm...

Nu hoppas jag att alla SKITBRATS, WANNABEE-BRATS, SENIOR-BRATS lämnar ön för idag är det söndag.
Och har det varir SÅ HÄR ILLA iår...
Då vill man nog inte veta hur det blir nästa år.
Nu ska jag VIRKA :)
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0