Åh nej.

Mysig och god lunch...
Resulterade i utslag i ansiktet.
Åh nej.

Jag åt bakad potatis med laxröra och rom idag.
Supergott, men jag kände rätt snabbt att det var lite för SALT...
Jag åt ändå, för det var så himla gott.
Det tog inte många timmar förrens jag märkte att små, BUCKLOR till utslag började dyka upp.
I pannan och längs med kinderna :(

Ikväll har jag DRÄNKT min hud med min ansiktskräm och hoppas på det bästa tills imorgon.
No medicino som ni vet, så det är bara för mig att be...

Nu ska jag gå och lägga mig.
Jag känner att jag har en hel del vad gäller umgänge och jobb den här veckan.

Imorgon, jobb och sedan "kundbesök".
Onsdag, jobb och sedan födelsedagskalas.
Torsdag bara jobb, natt.
Fredag midsommar.
Där har det planerats LITE idag.
Resten tar vi på onsdag.
Det är grillning med vänner på midsommardagen.

Kan bli tufft för en EREMIT som jag.
Jag biter ihop och är en trevlig, social, varelse tills på söndag.
På söndag, då blir jag "Häxan Surtant" igen ;)
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0