Kaninägare :)

Jag har sagt det förut och jag säger det igen...
God works in mysterious ways!

Jag tror definitivt GUD har ett finger med i spelet i bland...
Jag ringde på annonsen.
Dom blev såklart superglada att vi hade deras kaniner.
Och...
Vi blev erbjudna ett syskon i hittelön!!!!

Jag tackde ja utan att tänka mig för...
Jisses...
Jaha, så nu har vi "BLIVIT med kanin" på riktigt!
Om det var smart eller dumt visar sig.
Men sonen kommer bli ÖVERLYCKLIG och nu har han ett LITET liv att ta ansvar för...
Fortsättning följer...

Jag har fått mail...
I det ena stod det :

" Herregud, jag fattar inte hur du kan få till en TRÅKIG VARDAG så DRAMATISK?
Är det inte fikastunder, så är det tandläkaren eller kaninjakt i trädgården.
Jag håller verkligen med din kompis som kallade dig "Drama Queen", mkt passade :) "

Jag vet, ligger liksom för mig det där med DRAMATIKEN ;)
Hur tråkigt livet än är, så skadar det inte att vrida upp det ett snäpp och lägga till lite DRAMA!

Sen fick jag ett mail där det stod:

"Canina Sunwing Resort ".

Jag DÖÖÖÖR av skratt här!!!!
Det var då en liten reflektion på min mammas byggande av en liten kaninhage i trädgården.
Som jag så fyndigt kallade RESORT.
"Någon" var alltså ÄNNU fyndigare och kom på " Canina Sunwing Resort ".
Min mamma heter CARINA då, för dom som inte vet.
Canina...
HUR KUL SOM HELST!!!
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0