Kaninisarna ;)

Åh nu blir det KANINBLOGG ;)

Ja, alltså det är svårt att koncentrera sig på något annat nu när vi har dom här KANINISARNA här hemma...
Man vill liksom bara hem och GOSA!
Och jag kan säga en sak iallafall:
GOSVÄNLIGARE ninisar får man leta efter!

Antingen är dom ALLVARLIGT sjuka, för dom är så himla lugna.
Eller så är det ett litet barn som sitter och gråter och sörjer efter sina små kaniner.
Som barnet har GOSAT mycket med.
Jag har haft många kaniner i mina dagar och jag har bara haft EN "Långöra" som var så här lugn.
Så fort man tar upp dom i knät och sitter lugnt och klappar dom så somnar dom nästan direkt.

Det känns ärligt talat inte som om man vill sätta in en annons i tidningen och fråga om någon "tappat bort dom".
Vi ska göra det, men nu är vi ALLA helt DÖKÄRA i Ulltussen och Fluffis :(

Vi har skämtat friskt om att mamma har blivit MORMOR igen.
Min moster fattade inte skämtet och trodde att jag och sambon skulle har barn.
Nej, hon har ju blivit KANIN-MORMOR, sa vi då...

Och mamma sa inte emot, för dom é ju så sööööööta ;)

Lite bilder...



Pusskalas, jag och Fluffis :)
Alltså dom är verkligen PUSSVÄNLIGA också.
Ska bli intressant och se vad man åker på för OLÄMPLIGT tack vare sitt hångel med dom små sötisarna ;)



Nä, vi sätter nog inte in någon annons ändå ;)
Det gååååår inte att skiljas från detta lilla Charm-söt-gos-troll!
Omöjligt!



Ser inte Ulltussen ut lite som "Stampe" i Bambi här?
Kolla tassarna.
Pussi-pussi-pussi-pussi ;)

Ja, nog om ninisarna nu.
Vi har varit på kalas ikväll, suttit ute och käkat SUPERGOD jordgubbstårta.
Man får vara glad när man får någon timme eller två som man faktiskt kan sitta ute och njuta.
Igår gick det och idag.

Min moster har landat på ön och då brukar det bli "PARTY-SALLAD-PÅ-TROSSEN-TIDER" för henne och morsan ;)
" Party-Systrarna" även kallade.
Det är bara jag som är nykterist och SKITPRÄKTIG i släkten nu...
Fattar inte hur det gick till ;)
Men Moster och morsan, dom håller FANAN högt.
Och nu är det sommar...
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0