Ögon, har jag det?

Vaknade och kände mig som sonen igår...
" Är det inte sommarlov snart? "

Som jag skrev igår, så visste jag ju att baksmällan i form av trötthet skulle vara obligatiorisk idag :(
Ja, så går det när man är "STICKSUGEN-SPEEDAD" och inte kan sova.

Jag fick inte upp mina ögon...
Så medelålders-svullen så jag ser ut som en kines.
Ögon, har jag det????
Jo, jag har nog bestämt för mig det...
Men förtillfället är jag blind!
Av trötthet.
Eller kanske ålder, I don´t know ;)

Det blir många dagar jag måste gå upp tidigt denna veckan.
På fredag är jag egentligen ledig.
Men måste gå in och jobba en timme.
Jag och en arbetskompis stod igår under ett träd i regnet och "drog löv".
Dvs drog lott, men jag använde ett LÖV.
Den som fick lövet var tvungen att gå in denna timmen.

Det blev nitlott för mig.

Jag gick nyss ut och hämtade tidningen.
För det första var den så tunn så jag läste ut den på 5 röda.
Det är därför jag hinner blogga ;)
För det andra var det så KALLT så jag nästan blev grinfärdig!!!!
Alltså det får gärna vara molnigt men det kan väl åtminstone vara VARMT.
Nä, det blir tydligen vinterjacka och tjock halsduk idag med.
F-K.
Dags för dusch.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0