Uppe!

Jag är uppe, ser på " Lilla Huset " och pappa Charles Ingalls är VÄLDIGT allvarligt skadad...
Will he survive???
Jag tror bestämt det.
Laura kommer rädda honom.
Americaaa, americaaaaaaaaa ;)

Frukost & kaffe.
Check.
Gullat med Leo.
Check.

Idag ska sonen åka till Göteborg.
Han ska flyga själv till sin pappa & Bonus som är där.
Känns lite SÅDÄR att han ska flyga själv.
Jag är nog lite VÄL fjantig, men jag vill inte att han ska resa själv.
Men nu blir det så, och sonen är helt ok med det.
Bara jag som gruvar mig ;(

Sen skjutsar sambon mig ut till Själsö hamn.
Jag tänker promenera in till stan och....
Fota :)
Det är en så underbart vacker väg att gå.
Det blir bildblogg i eftermiddag.

Igår blev det ett FINFOTO som jag glömde lägga in.
Jag var så inne på min väns gravida ben ;)
Vi hade en TORDYVEL som inte gav sig.
Han flög runt och betedde sig som om han var lite väl PÅVERKAD av någon alkoholhaltig "Tordyvel-dryck" ;)
Dvs en väldigt onykter tordyvel.

Noll styrförmåga och flög hela tiden in i väggen, fönster, parasoll, oss...
Tillsist kraschlandade han och jag knäppte ett kort.



Han lyckades ju hitta en perfekt plats att stanna på också, tycker fotografen ;)
Sticka lungt.









Kommentarer
Postat av: Caroline

Här har jag ju missat massor, en kanin har alltså flyttat in, han är ju ljuvligt söt!!!

Kul att få se en tordyvel, det har jag aldrig gjort förut.

2009-06-21 @ 18:21:15
URL: http://alltkreativt.blogspot.com
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, här händer det grejor i vårat lilla vardagsliv...

2009-06-21 @ 19:44:10
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0