Bra present!

Nu har vi firat, ätit och haft det trevligt!



Födelsedagsbarnet och sambon.

Vi gick till Bageriet och åt en väldigt sen lunch.
Men god :)
OCH...
Det viktigaste av allt, morsan blev JÄTTEGLAD för BOKEN!
Piju ;)

Det blev ett litet tårögonblick när sonen läste för mormor UR BOKEN om hur mycket han älskade henne.
Sicken tur.
Det blev bra present iallafall.
Plus dom andra två hon fick också.
Mamma var helnöjd och blev väldigt förtjust i Bageriet.
Sa :
"Här var ju supermysigt och jättetrevlig, hit ska jag ta med Bibsen..."
Ja, gör det sa jag, skippa "Sallad på Trossen".
( internt skämt )
Ha, ha... sa min mor då.

Och sonen kom då äntligen hem!

Han har inte kunnat sluta kramas kan jag meddela.
Jag har fått gosa IHJÄL mitt Pussigull.
Och han har kramat sambon minst lika mycket.
Och saknat ÖN!!!!

Nu ska jag mysa och pussa, medans jag ännu får.
Imorgon är väl allt som vanligt igen, när han har vant sig vid att vara hemma.
Ses senare.
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att sonen är hemma igen och vad skönt att presenten blev bra trots allt!

2009-03-24 @ 15:44:17
URL: http://alltkreativt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, det har varit till att bita ihop av längtan!

Och han är ännu gosig, tack o lov ;)

Och presenten...

Ja, min mamma blev verkligen glad och rörd.

Det kändes som ett bottennapp men blev en fullträff, skönt!

2009-03-24 @ 21:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0