En klar & Inte attraktiv...

En pulsvärmare till mig själv hann jag klart idag.

Det är ju så mycket FAMILJEFIX också ;)
Läxläsning, under protest.
Kvällsmat.
Umgänge med sonen.
Nu är sonen i säng.
Sambon ser på film.
Och jag kan sticka lite till.
Jippie.





I love the garn :)
Underbart.

Så fick jag två påståenden och en fråga på min mail...
" Herregud, du bara spottar ur dig alster...
Hur hinner du med?
Du verkar helt fanatisk med ditt stickande. "

Svar :
Ja, jag spottar ur mig alster för jag är ganska snabb.
Och jag tycker inte om att hålla på med samma sak för länge.
Och ibland när jag har beställningar måste jag vara snabb om det ska vara till ett speciellt tillfälle.
Jag hinner med för jag har mycket fritid, tack vare mina arbetstider, ett stort barn, och JAG SER TILL att ta mig tid för det jag tycker är kul.
Tack vare mycket fritid hinner jag med familj, vänner och hantverk!

Fanatisk, JAVISST...
Det är som en drog, beroendeframkallande!
Detta är roligare än kokain, bättre för hälsan än kokain, man blir snyggare med stickat på sig än med kokain på näsan.
Inte för att jag testat kokain, men jag misstänker iallafall... :)
Man vill bara sticka ett varv till, ett varv till, som jag har skrivit förut.

Så till nästa mail.
Min hemlige mailare.
My darling, who EVER YOU ARE...
Jag gapskrattade SOM VANLIGT här när jag läste ditt mail.
Och vet du vad...
Tänk att jag tänkte EXAKT samma sak som du, när sambon åkte härifrån efter lunchen idag.
I mailet stod :

" Jag slår vad om att din sambo åkte från mack till mack idag och åt en MASSA korv efter den där lunchen du serverade honom.
Stackarn. "

Jag tänkte :
Jag slår vad om att han åker direkt till Statoil norr och äter en korv eller två...
Efter den här nyttiga lunchen...

Men sambon bedyrar sin oskuld och säger att han inte har gjort det.
Vi har FEL i dom antagandena.
Ok...
Då får vi lita på det eller vad säger du :)
Känner du min sambo eller?

Slut på mailskörden.

Så till Facebook.
Jag blev helt paff idag.

SKULLE INTE JAG VARA ATTRAKTIV???

Här är jag med utslag i pannan, osminkad och ganska nyvaken...
Utan brillor.



LIte halvtärd 38-åring...

Vad är det för fel på det???
Jag bara undrar liksom...

Jag är sällan inne på min Facebookprofil.
Oftast är det bara när någon har " ADDAT " mig och jag går in och CONFIRMAR...
Då brukar jag kolla runt lite vad som hänt och sedan skriva lite här och där...
Jag är inne ca EN GÅNG i VECKAN...
That´s it.
Jag förstår mig inte på alla dessa grejer " man ska gå med i " och så vidare.
OCH...
Så har jag ju ett liv/blogg oxå... ;)
Som jag tycker är mycket roligare än Facebook.
Jag tycker bara det är kul att en massa folk hittar en typ...

Iallafall.
Jag fick upp någon sida på mig själv där FOLK har tyckt en massa om MIG...
Mhm...

Någon har svarat på frågan:

Do you think Madeleine is an good athlete?
Personen i fråga har svarat: NO.
Oki, jag är inte bra sportis alltså...
Den personen kan inte känna mig speciellt bra alltså.

Moving on...

Do you think Madeleine a good friend?
Svar : Yes.
Bra!

Do you think Madeleine has ever lied to aviod a date?
Svar : Yes.
Stämmer ju oxå ;)

Do you think Madeleine is charismatic? 
Svar : Yes.
Tack... piju...

Do you think Madeleine is a narcissist?
Svar : No.
Nähä, vad bra då...

Men så kom den...
DEN STORA FRÅGAN...
 
Do you think Madeleine is ATTRACTIVE?
Svar : NO!!!!

Vad i hela friden...
Se på bilden ovan och våga sedan komma och PÅSTÅ att inte jag är attraktiv.
Det var det VÄRSTA!!!!!

Och vem TUSAN har svarat så?
Jag bara undar så där litegranna...
När jag får reda på det blir det inte NAJS ALLTSÅ...
För den personen.
Bara så du vet, du som inte tycker att jag är ATTRACTIVE...
Hämden är LJUV ;)

Och bara så du vet...
Sambon tycker att jag är en puma.
Sonen tycker att jag ser ut som en GIRAFF.
Alltså, en lång PUMA med jättelånga ögonfransar och en tunga som Gene Simmons i Kiss...
SUG PÅ DEN DU, loooooser.
Jag säger som Tony Rickardsson, eller rättare sagt som Robert Gustavsson som Tony Rickardsson :

" Nä, jag é inte bitter... "

Sticka lugnt.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0