Glassbaren.





Lite bättre bilder på sjalen som blev klar igår.
Nu till lite " Billgren-pepping" av mig själv.
Jag blev lite KÄR i sjalen idag.
Trots att jag var skeptiskt igår.
Fram för lite nya FÄRGKOMBINATIONER!
Vitt och lila passar himla bra till en jeans jacka.
Precis som jag misstänkte ;)

Nu ska jag ÄNTLIGEN ta en dusch.
Jag har promenerat, ätit en snabb lunch samtidigt som jag fotade...
Bloggat igen.
Det är bara duschen och rena kläder kvar liksom.
Och sen jobbet...

Men innan jag tar FARVÄL för idag...



Glassbaren är öppen, sedan en vecka tillbaka...
Det är bara ETT fel med det...
Det felet är vädret...

+ 1 grad och nordanvind.
Inte så himla lockande att sitta där och snaska glass.
Om man inte kommer från Nordpolen, får då har väl vi i det närmaste SOMMARVÄRME nu.

MEN...
En liten VÄRMEBÖLJA och jag kommer sitta där som en liten PINGVIN och SVALKA mig med en smarrig glass!
Kan värmeböljan beställas till imorgonbitti tro, när jag slutar jobba???
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Terese

Jätte fin stjal och jag läääängtar efter en kula chillichokladglass med mjukglass on top på glassbaren!!

2009-03-26 @ 22:32:22
Postat av: Anonym

Tack, för komplimangen av sjalen! Och jaaaa... Jag längtar oxå efter GLASSVÄDER. Jag är så trött på snö och slask. Sol och glass känns mer LÄMPLIGT nu ;)

Eller hur????

2009-03-28 @ 00:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0