God morgon!

God morgon!

Ja, igår blev det inte mycket bloggande heller...
Det var full fart och en massa umgänge med godingar.

Jag började dagen med att gå ut och gå med Miss Sophie.
Kom hem.
Slängde ihop en rabarberpaj.

Bad sambon fixa lunch till sonen medans jag bakade och ÅT I FARTEN...
Typ lite smuldeg, ett päron och en macka.
Fin lunch ;)

Sambon valde också " The easy way "...
Han tog sonen till Statoil och där åt dom korv & hamburgare.
Trots att det fanns mat i frysen...

Dusch och sen drog vi iväg till Björkis och Nybyggarna.
Kollade in nya dasset och duschen.
Mycket tjusigt.
Mamma, sambon och sonen testade cyklar.



Mamma cyklar i skogen.
En " inte så vanlig syn " faktiskt.
Hon cyklar väl ca 2-3 ggr om året, typ.



Mamma fick posera med kusinens nyinköpta cykel.



Jag och min kusin i väldigt VITT solljus.
Hon ser modelltjusig ut och jag kör med "uteliggar-stajlen ".
Med andra ord, mindre tjusig.
Och med handen i pannan.
Hm...

Vi fikade i ganska många timmar.

Så kom vi hem, åt TACO DINNER ;), såg Robinson, Henrik Shyfferts direktsända show...
Somnade och sov som en stock.

Idag blir det inte många knop.
FÖRUTOM...
Att jag hoppas att min modelltjejer kan dyka upp framemot kvällskvisten, och att jag kan fota dom.
Jag måste få in lite mera bilder till min sida på Signerat.se.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0