Ut och resa!

Vi har bokat resa idag.
Vi ska hela familjen, även mamma, till Skara Sommarland!
Känns himla kul, vi har inte varit på fastlandet sen vi var på Kolmården för...
X antal år sedan.
12 augusti drar vi och blir borta typ 3 dagar!

Idag kom så den efterlängtade lönen :)
Jag var på stan och köpte BEHÖVLIGA saker som typ duschcreme, schampo och dylikt.
En SNABBIS blev det in på Lidex också.
En BILLIG topp inhandlades ;)
Det var allt!

Indiska cyklade jag helt sonika förbi och låtsades som det inte existerade.
Bra gjort, tyckte jag själv naturligtvis.
Vilken SJÄLVBEHÄRSKNING va?
Jag blev SÅ imponerad av mitt ointresse för vad som SKULLE kunna ha funnits på klädgaljarna där ;)
Vissel, vissel, inte bryr jag mig.
Nop...
Inte ett dugg.
( Liar, liar ;)

Ikväll är jag själv.
Sambon är hos en kompis och äter middag och ser fotboll.
Jag...
Ska sticka.
Och se "RENT HUS" och sitta och bäva inför dammråttor, äcklas av gamla sopor i lägenheten  & bakterieprov.
Innan...
Så ska jag nog ut och fota lite på Hällarna.
Lite försommarblommor, det EXPLODERAR i naturen just nu.
Grönt är skönt.
Sticka lugnt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0