Upplagd, utlagd, inne!!!!!

Nu är jag äntligen INNE och UPPLAGD på SIGNERAT.SE!!!!

Hurra!
Hurra!
Hurra!

Känns bra som fan.

Satt här och var lite förbaskad för att jag inte fått till något fototillfälle med mina sjalmodeller.
Och nu är dom på " KONFA-LÄGER ".
Dvs konfirmationsläger.
Och kommer inte tillbaka förrens på söndag eller måndag, tror jag.
Då DJÄKLAR måste det fotas!

Men så kom jag på att jag faktiskt hade TVÅ bilder med sonen i "Skidmysse" som kanske skulle kunna funka...
Och det gjorde det.
Jag la upp dom, skrev en presentation och VOILÀ...
Jag var upplagd som säljare = )

Ser MYCKET bra och proffsigt ut.
Jag är så glad.

Så fort jag fått upp sjalar ska jag skicka ut mail till " folk jag känner ;) " som dom kan skicka vidare till sina vänner.
Med länk till Signerat.se.
Såååååååååå bra.
Fan, snart är jag KÄND.
Ingen HYBRIS här inte ;)

Nu är jag tröttare än tröttast.
Dags för den " egna företagaren " att krypa till kojs.
Natti natti.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0