Att sälja sin själ...

Häromdagen pratade jag med en av mina arbetskamrater.

Jag sa då till henne att när man har den där VÄRST-VÄRSTA av värkar...
Då skulle jag LÄTT sälja min SJÄL till DJÄVULEN!!!!

Som igår tillexempel.
Hade Mr Devil himself dykt upp, med ett kontrakt på ett liv fritt från whiplashvärk...
Då hade jag skrivit på UTAN ATT TVEKA!

Han hade inte hunnit BLINKA en gång ens så hade min namnteckning suttit på HANS VILLKOR!
Jag hade kunnat gjort VAD som helst för att slippa värk för egen del!
Vad som helst!



Så vaknar jag idag...
En lätt diffus värk.
Jag har småfixat lite, bytt på kaninen, duschat, klätt på mig...
Fortfarande den lätta diffusa värken!

Herredjäklar!

Hade jag fått erbjudandet från Mr Devil idag...
Då hade jag sagt att han kunde ta sitt kontrakt och stoppa upp där solen inte skiner.
Min själ hade INTE varit till salu!

Fast med ett litet tillägg...

Om den  VÄRST-VÄRSTA-värken kommer tillbaka...
Så kanske HAN kan hålla erbjudandet ÖPPET?
Snälla?
;)
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tove

SKÖNT!

2009-11-25 @ 12:01:14
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Ja du Tove...

Det är MAGISKT!!!!

Jag fattar inte vad människan har gjort.

Kram

2009-11-25 @ 16:07:20
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0