Jag och min dag!



Lite bildblogg.

Ett kort på mig från igår ;)
Sambon agerade fotograf för en gångsskull.
Ja, om ni undrar så...
Liken har jag grävt ner i trädgården.

Så till idag.
Herregud vilken skillnad.
Jag LER liksom :)

Har ont nu på kvällen, men vi har gjort en hel del idag.
Vi har haft en RELATIVT NORMAL familjehelgsdag.
Som "förr" typ, för 15 veckor sedan :(
Nu hoppas jag bara att det INTE blir ett bakslag på det imorgon och jag får gå i VECKOR med värk bara för att jag haft det TREVIGT och MYSIGT.




Idag har jag gått en liten promenad runt i stan på morgonen.

Så åkte vi ut till Klintehamn och kollade auktion, fanns ingenting av intresse.
Men vi fick en liten pratstund med sonens farmor och farfar iallafall.
Sambon fyndade en schackspel för 30 kr på loppisen.

Så drog vi till Bullboden och sonen fick chokladboll :)

Vidare till Björkis och kollade kusinens stuga.
Och sedan till Tofta och våra vänner där.
Det blev mysigt umgänge, pussa på bebis, fika och killarna i församlingen byggde på en vedkoja på tomten.

Den blev...
Ja, den HÖLL IHOP iallafall ;)
Med asfaltspapp och träplankor.
Matchade inte riktigt det fina huset som står brevid, men veden håller sig nog torr.

Så drog vi vidare till Skokanonen och hade tur, det var öppet sent.

Jag fyndade ett par gröna, höga gummistövlar som kostat 500 spänn för 200.
För det fanns bara ett par kvar.
Nu var det i storlek 41 och dom var faktiskt lite för stora, men när jag stoppade i sulorna från mina andra gummistövlar satt dom perfekt.
Ica Maxi och handel.

Nu har vi landat i soffan och slappar.
Värken känns men är inte SÅ farlig nu när jag vilar.
Jag har haft en BRA dag, som igårkvälls värkmässigt.
Jag känner mig NÖJD och GLAD.

Jag känner mig FORTFARANDE POSITIV!

Så får vi se vad morgondagen ger.
Det är sjukgymnasten på schemat och lite promenad.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0