Något positivt!

Det har hänt något nytt.
Något POSITIVT!

Jag lyckades bli på lite bättre humör efter 16.
Fick vila och såg på Nord Och Syd :)
Med en spydig sambo brevid mig som bara satt och gjorde MINER åt seriens innehåll.

Ja, ja, VÄL BEKOMME...
"Den är supertöntig, men jag tycker ÄNDÅ den är bra."
Sa jag till sambon.

Så åt vi kvällsmat, och jag hade ont.
Mittemellanvärken.
Efter kvällsmaten tog jag två alvedon och en ipren.
Första tabletterna för dagen, och dom BRUKAR INTE hjälpa.
Tar kanske en liten topp av smärtan, men den är nog rätt obetydlig.
Vi såg film med sonen.

OCH...
Jag känner under filmen att jag INTE KÄNNER NÅGON NÄMNVÄRD SMÄRTA!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kände mig som när jag vaknar på morgonen, den DIFFUSA VÄRKEN.
Den är LÅG.
Liksom att jag känner att jag har ont, men den är lindrad av tabletterna.
Den ligger i bakgrunden men den är under KONTROLL!

Jag tror knappt det är sant!
Tänk om akupunkturen hjälper.
Om detta kan vända ännu lite till nu.
Hjälp, jag vågar knappt tänka tanken.

Ok, om jag får ont när jag rör mig och gör saker, men att få ha diffus smärta när jag tar det lugnt.
Det känns som ett litet framsteg.
Jag känner mig FÖRSIKTIGT positiv.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Eva

Madde du kahn få låna nord och syd av mig och se den om och om och om igen för jag köpte den eftersom det också är min favvo serie likadant som dirtydancing, den sistnämnda gillar inte min make dock men nord och syd tycker han om utan miner :)

2009-11-22 @ 07:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0