Försöka tänka bort...

Jag sitter här i soffan och försöker TÄNKA BORT värken i nacken...

Går inget vidare.
Jag har deppat ihop rejält bara på någon timme här.
Det behövs bara ett rejält VÄRKANDE, så är lipsillen tillbaka.

Sambon ska på julbord ikväll och jag var medbjuden.

Nu tackade jag då NEJ till det för jag ville inte riskera att få ont, nu när jag inte haft så ont på länge...
Och sabba det med en dålig stol.
Tur var väl det, nu när jag ramlat idag och allt.

Min kompis bjöd över mig på middag så jag slipper sitta hemma själv, och det känns bättre.
Då vet jag att jag får sitta bra, och att jag kan börja grina utan att det gör något.
Nu vill jag bara att det ska bli måndag så jag får gå till akupunktören och se vad han säger om det här.
Jag ruttnar...

Och så har jag märkt INOMHUS, att det blivit kallare ute.

Jag har frusit som fan här hemma och fick dra fram värmefläkten.
Och ju kallare jag blivit, desto ondare har jag fått i nacken.
Inte en överraskning direkt.
Kyla och smärta går inte så bra ihop.



Jag tycker det känns SKIT idag.
Och så djävla ONÖDIGT.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0