Jag glömde ju S.O.S Gäsp...

Jag glömde ju det VIKTIGASTE...

Recensionen av "S.O.S Gäsp" igår!
Men alltså för första gången i det programmets världshistoria så har jag inget att KLAGA på eller raljera över!
Jag var baske mig på väg och skrev lite stolpar först men...
Jag tyckte programmet var BRA och intressant igår.

Och det jag noterade var att det var minimalt med BRANDIS-FOKUS igår, och mera fokus på ambulans och polis.
Vilket gjorde det mycket bättre :)
Jag retade mig inte ens på Ojet, han var ju jätteduktig.

Nä, jag tror att BRADISARNA smittar ner MIG med negativ energi, så jag dissar det mesta när jag ser programmet.
För att dom håller på som dom gör ;)
Och som igår då, när det var fokus på dom andra, så blev det nästan som typ "Akuten" eller något BRA dokusåpa-tjofräs.

Jag vart förvånad själv när jag hörde mig själv säga till sambon:
Det var ju riktigt bra idag!
Jag kände mig riktigt engagerad i programmet på ett bra sätt.
Och sambon började skratta och svarade:
"Åh, näääää, va é det med dig, BRA var det ju inte!"
Jo...
Det tyckte faktiskt jag.
MER intressant än annars!

Kanske att Kanal 5 teamet ska komma ner nästa år igen och följa polis och ambulans istället?
Lite mer action och lite mindre fika och övningar?
Bara ett tips alltså.

Droppa speakern och INGE PERSONLIGT om dom medverkande.
Det sänker dom liksom.
Bättre att BARA vara " Den ordentliga, omhändertagande sjuksyrran Ojet"...
Än"Kite-badpojke-visa-upp-mig-utan-käder-player-sjuksyrran Ojet", det blir liksom inte trovärdigt och proffsigt då.
Bara larvigt.

Sticka lugnt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker kanal 5 kan följa dig och mig nästa sommar... d e t du kan bli skoj det. =) Speciellt när vi berättar hur vi blev kompisar.. =)

2009-11-13 @ 17:25:02
Postat av: Anonym

Ja!!!!

Nämen det tycker jag va en HIMLA bra idé!



Förhoppningsvis så är det LITE MER drag under galoscherna till nästa sommar för mig, och jag kommer inte vara invalid längre.

Så då kan det kanske vara kul att förfölja mig.



"S.O.S Madde, moore than you can handle ;)"

Eller:

"S.O.S Madde, moore than you ever wanted to know."



Och som du skrev, det finns kanske en hel del spännande om kanske oss, att berätta...

Inte för att jag VET om jag gissar rätt nu, eftersom det inte fanns ett namn med i den här kommentaren, men jag gissar att det har med "klackar i dörren" att göra ;)

Rätta mig om jag har fel...



Jag ska GENAST skriva in till Klanal 5 och ge dom det förslaget till programidé!

Det behövs något nytt och MER spännade än Brandisarna nästa år.

2009-11-13 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0