Sjukgymnasten sa...

Glömde jag skriva förut...

Jag pratade med sjukgymnasten idag om min bokade tid till akupunktören.
Han tyckte att det var BRA!
Och han trodde att det faktiskt kunde ha stora förutsättningar för mig att HJÄLPA mot/i smärtan.
För att...

Jag tar ju typ inga "droger" för min smärta.
Och enligt min käre sjukgymnast, så har jag en klar fördel där.
Tar man tabletter så blockerar det akupunktur att kunna hjälpa ordentligt.
Dom som inte tar smärtstillande har ofta stor hjälp av akupunktur :)
Ja, han sa en hel del angående det där, som jag inte orkar skriva om just nu men...

Han fick mina GLADENDORFINER att bli hoppfulla!
Och nu återstår det ju att se om det hjälper, men det tror jag faktiskt!
Och TROR man så är väl förutsättningarna BÄTTRE, än att inte tro...
Så det så.

FÖR ÖVRIGT så har jag fastnat i nya dokusåpan ULLARED!

Morgan på lagret spelar BIL-KÖ-BINGO på sin lediga dag i bilkön på Ullared.
Robert Wells ( HORAR ) spelar i butiken för en massa KÅTA tanter.
???????
Herregud...
VD´n Boris har KNALLRÖDA byxor och marinblå blazer.
(Fint)
Morgan har GRILLPARTY själv, innan en personalfest.
(Party, party...)
Familjen "Träningsoverall" handlar för 50 000 och schampo för kung & fosterland och pappa Fyllegubbe får köra i skyttetrafik med alla inköp mellan camping och hem.
Plus en massa, massa annat...

Om jag tyckte Färjan var lågvattenmärke i uppvisande av fulla, kåta, otrogna, karaoke-pinsamma svennar...

Så är Ullared ett uppvisande i FRYSPÅSAR, penningasvinn och WHITE SWEDISH TRASH.
Förlåt att jag är så synisk...

Men jag har MYCKET svårt att se att det skulle komma en serie som heter:
"Ikea, en Medelsvenssons, våta helgdröm..."
Det skulle inte bli samma SPUNK som det är i programmet Ullared.
Misstänker jag...

Att se MEDELSVENSSONS shoppa på Ikea, hippa stockholmare kanske, med SCARF runt halsen, gör sig INTE lika bra som bonniga fulla lantisar, med supersolariebränna, permanentat, sprayat hår och...
... träningsoverall...
på Ullared.
Så, jag gluttar vidare, och hoppas att jag får med mig sambon till Ullared, någongång i framtiden och får be "Morgan på Lagret", som fyller på frysplastpåsar som besatt, om en autograf.

Fast sambon har TYVÄRR redan sagt att han kommer ALDRIG sätta sin fot på det stället igen.
Han har varit där EN gång med ett EX, och aldrig mer...
Så jag får väl fortsätta drömma...
Mardrömma ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0