Dagen redan spikad.

Ja, idag är dagen redan spikad.

Jag har ont.
Ibland vaknar jag och så vet jag redan hur dagen kommer bli.
Känns trist.
Bättre om ONTET kommer under dagen eller att jag gjort något som triggar igång det.
Men jag gillar INTE att VAKNA och ha ont på en gång.
Då blir det en skitdag.

Åsso regnar det.
Inte kan jag, just nu iallafall, gå ut och gå.
Distrahera ontet.
Känns skit det med.

Gnäll, gnäll, gnäll.



"Tog" en ny bild på mig själv idag.
Självporträtt.
Jag, ritad av mig, fotad av mig.

Jag med ont i nacke, fjättrade armar.
Fast nackkrage har jag ju inte i verkliga livet förstås.
Det är mer som en symbolisk markering bara.

Har virkat lite igår förresten.
Ja, alltid något.
Några varv blev, det innan det tog stopp.
Så skittrist det med.

Jag vill SÅ MYCKET, men kan så litet.
Så...
Nä, jag ska försöka ta mig ut en sväng.
Jag står inte UT annars.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0