Min vana trogen...

Det är höst.
Min vana trogen måste jag lägga upp lite LÖVBILDER.
Jag och min fetisch, löv ;)





Tog en promenad i morse, stan var helt öde.
Trots att jag gick ut sent, 10.00 fast egentligen var klockan 09.00 i nuvarande tid, så var det väldigt öde.
Tyst och lugnt.

Igår pratade jag med sonen och sa att han fick vara tre extra dagar hos sin pappa igen nästnästa vecka.
När det blir min vecka igen.

Först var det ok, sen var det INTE OK.
Han förstår inte varför, och jag har ingen annan förklaring än att jag inte orkar.
Jag har sagt att jag måste vila mera än det jag gör.
Inte ok ändå.
Och det är inte pga av att han inte vill vara hos sin pappa, han vill bara vara hos båda.
För det är så det SKA VARA.

Idag blir det bio, fast utan mig.

Jag hade väldigt gärna velat se "UPP" men jag vågar inte riskera min nacke i en taskig biostol med dåligt benutrymme.
Sambon och sonen går och har en mysig eftermiddag.
Jag får se den på dvd.

Imorgon är det sjukgymnasten och jag längtar faktiskt.

För nu har jag MYCKET "Försäkringskassefrågor" jag vill ha svar på.
Om han nu kan sådan´t, men han verkar ha koll.
Vad säga eller inte säga, vill jag gärna veta, så jag inte gör bort mig.



Avslutar med två bilder från väktartornet vid Paviljongsplan.

Gick upp där idag och tittade, hade rejält skakiga knän.
Jag och höjder är inte en bra kombination.
Trots stadig trappa och räcken, så kändes det obehagligt.
Men VÄL VÄRT mödan och höjdskräcken när jag väl kom upp.
Utsikten var underbar.



Nu ska jag äta lite lunch och vila.
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka vackra bilder!

Ta hand om nacken nu och ta det lugnt i veckan.

Kram

2009-10-26 @ 10:10:47
URL: http://alltkreativt.blogspot.com
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, det ska jag... Jag är helt slut just nu. Kram tebaks :)

2009-10-26 @ 12:51:53
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0