På gatan...

Och nu blir det en liten bildblogg :)

Det var ju ett tag sedan, jag kan ju inte "släpa" med mig kameran längre på samma sätt, pga av nackskadan...
Förut hängde den ju jämt med i väskan.
Nu har jag en tunn kasse med glasögonfodral och leg+kontokort i glasögonfodralet.
För att jag inte ska bära så mycket.

Så det blir mindre fotande :(

Men idag tog jag en liten sväng i kvarteret, för att komma ut lite.
Jag har värk med stort V i nacken, men behövde luft efter att ha suttit inne sedan i tisdagskväll.
Eftersom jag varit sjuk också.

Temat blev:
"På gatan... "











Personligen gillar jag den första bäst.

Tog en bild rakt uppifrån på dom där två pinnarna, såg inge märkvärdigt ut.
Så tog jag från sidan i en annan vinkel...
Då såg det helt plötsligt ut som två vandrande pinnar som tävlar.
Och den ene klättrar över den andre.
Som sagt, jag gillar den :)

Hade tur iallafall att jag gick ut när jag gjorde, då var det sol...
Nu vräker regnet ner.
Och jag har en trött och trist dag idag.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0