Balansera...

Jag har varit vaken sen 8.30 och so far so good...



Men det känns som om jag balanserar på äggskal.
Jag är livrädd att göra något som triggar igång värken igen.
Bara att ta på sig mina tajtaste jeans idag tog nog 5 minuter.
Jag tog det så försiktigt och millimeter efter millimeter upp för benen.

Jag har inte värk som dom senaste dagarna, men den ligger och lurar, om ni förstår vad jag menar.
Hade jag känt mig GLAD idag, då hade jag inte känt ett smack, antar jag.

Men jag känner mig SÅ djävla skör innombords så jag "känner av värken", men den finns inte där.
Jag hoppas det finns någon som förstår vad jag menar.
Jag ska ut och strosa i det vackra vädret, kanske botaniskan, havet blir det garanterat, och försöka peppa mig.
Nä, jag måste försöka ta av mig OFFERKOFTAN igen och bli glad.

Jag har haft min väns ord i skallen sen igår:
"DET ÄR ETT TILLFÄLLIGT BAKSLAG BARA, det kommer bli bra igen..."

Och jag...
Måste försöka hitta ETT MELLANTING mellan "Den gamla Madde" som kör i 190 och "Den nya Madde" som MÅSTE lära sig köra i 68...
Nu ska jag torka håret.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0