Schizofren?

Igår var det IQ-fiskmås moment igen...
Jag satt vid tv´n och LYSSNADE på tv´n och hörde ändå andra röster från "någonstans".



Jag lyfte på rumpan och gick in och stängde av tv´n i sovrummet där sambon redan låg och snarkade.
Tänkte att det måste ju vara den tv´n som låter.
Gick in och satte mig i vardagsrummet och hör FORTFARANDE röster från någonstans i fjärran.

Hm...
Håller jag på att på tokig nu också?
Är det andar, GALOPPERANDE schizofreni, eller bara mina allmäna tomtar på loftet som skenar?

Jag reste mig och gick runt i lägenheten, lyssnade, inget.
Tillbaka i vardagsrummet, av med tv´n, rösterna blev mer tydliga.
Ser mobilen ligga slängd på bordet brevid mig...
Lyfte upp en öronplupp...
Suprise IQ, det var mobilen!!!!!

Jaha, så var den spännande gåtan löst, Hercule Poirot släng dig i väggen.
Det finns inte en gåta som är för svår för mig att lösa.
Jepp...
Nu mot duschen ;D
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0