Drama på skojsig, HÖG nivå...

Sambon hade duschat här förut och skulle klä på sig...

Han går in i garderoben och hittar en T-shirt, i Large (han har XX-L, påstår han;) som det stod "Bingers Mekan" på.



Kommer ut till mig med tröjan och undrar:
"Ursäkta...
Men VEMS tröja är det som hänger i min garderob????
Den här är INTE min... ?"

Öööh, ja inte vet jag, svarar OSKYLDIG fru.
Kanske pappas gamla?

"Eeeh nej, det tror jag inte, svarar DEN ANKLAGANDE maken.
Knappast att din pappa hade LARGE!"

Amen, för fan, hallå, (SKRATTAR generat, fastän jag är HELT OSKYLDIG), lägg av...

Inte VET JAG?
Kan vara "min bästis MAN", din polare, då kanske???

"Öööh, nä, han är STÖRRE än jag..."

Och så ringer han UPP personen i fråga och FRÅGAR vilken storlek han har i TRÖJOR.
XXL.

Oki, jomen VISST...

Jag HAR okända män här hemma när du är och jobbar.
Gökar som besatt.
Eh, NOT!
Och så där fortsatte det...

På ett ungefär ;)

Han var INTE arg alls, bara väldigt FRÅGANDE och skrattig.
Och TYVÄRR kan inte jag svara på JUST DEN frågan.
En tröja, från någon OKÄND man eller kvinna, har hamnat i sambons garderob.

Någon som känner igen en svart t-shirt med texten "Bingers Mekan" på så kan ni GÄRNA maila in och LÖSA frågan...
Som blev DAGENS lilla SKOJSIGA drama här hemma idag ;)
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0