Bla, bla, bla...

Vaknade här idag och känner mig...
Trött!

Kom isäng sent igår för jag läste "krigsboken", och nu har författaren precis hittat sin son.
Dom har inte setts på 4 månader och han är helt förändrad.
När han lämnade hemmet var han en liten, spenslig, tystlåten pojke.
På 4 månader hade han blivit en STOR, stark, arg MAN.
Tydligen är det TOPPEN krigsföring att ge sina soldater DOPING för att få dem muskulösa, starka och AGGRESSIVA.
Ja, man dödar inte bara sin fiender, man manipulerar med sina egna och gör dom till KRIGSMASKINER.
Där ser man...

Ja, lever man i ett land som inte haft krig på några hundra år lever man/jag ganska ovetande om sådana saker.

Alltså blev det sent och jag hade svårt att släppa boken.
Jag däckade när hon blev vansinnig på sin son inför hans soldat...vänner?
Måste läsa vidare senare.

Planen för idag är "Vet ej"!
Jag är som sagt ganska trött och tror inte ens det blir någon strand.
Jag känner mig ganska MÄTT på stranden och efter STEKSOLEN igår är jag ännu mindre sugen.
Jag tror huden måste vila.



Men som sagt, jag får se.
Jag kanske måste upprätthålla den senegalesiska, nya sidan av mig själv .
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0