Bättre o bättre...

Här blir det faktiskt bättre och bättre för varje dag...

Jag vågar knappt skriva det för då är jag rädd att det vänder igen :(
Men VILAN har nog gett resultat ändå.
Idag har jag bara "en känning" av nacken.
Tre dagar på raken har varit HELT OK!
Jag hoppas det fortsätter så, jag VILAR vidare.

Jag började dagen med en kortare promenad.
Sjukgymnasten tycket faktiskt att jag skulle gå VARJE dag nu, för genomströmningen av blodet i musklerna.
En lång promennad ena dagen och en kortare nästa.
Idag blev det en kort.
Jag fick skjuts av sambon till Vibblehallen, och så gick jag därifrån och hem.
Det blåser ju som f-n så jag hade medvind hela vägen, perfekt.

Det var superskönt och uppfriskande.



Och jag fick inte ont av det heller, jag har ju fasen i mig inte kunnat rört mig utan att få värk.
Men idag gick det FINFINT och jag gick sakta, bytte radion mot fågelkvitter på Hällarna och ANDADES med magen...

Så satte jag mig bakom en kulle, i solen, med rabbisbajs och hällmarksblommor runt omkring mig, och lyssnade på "Spanarna" på P1.
Och småfnissade.
Det var helt UNDERBART!
Jag fick en riktig lycko-boost!

Kom hem, duschat och pratat lite i telefon.
Vilar en stund i soffan och sen ska vi vidare på nya LUGNA äventyr ;D
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Eva

Madde du måste bara göra en på Emma oxå hon är väldigt lätt att karaktärisera med sitt humör. Du är bara för rolig. När du ändå är i farten gör en hel serie om Lothargatan och söderväg, skulle vara skitkul, sedan ge utden i bok *ler'

2010-05-01 @ 18:05:10
Postat av: Stickqvickan Herself

SJÄLVKLART vännen blir det en på Emma-Gullet oxå :D

Jepp, nu fick jag ett helt upplägg på Emma, Joar, kaniner och...

En massa annat ;D

Kram sålänge :D :D :D

2010-05-01 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0