Klar!

En rosa väska klar!
Betald och leverad.







Den har ju typ tagit mig en hel månad nästan.
Men vilar man sin nacke så gör man, då är det ju bra att det tagit en månad.
Fast INTE om jag skulle se produktionsmässigt förstås.
Men så får jag ju inte se det nu liksom.
Nä, jag får se det som att jag ska vara glad att jag kan göra lite iallafall...
Suck...

Och så har jag ju startat upp en poncho, med betoningen på startat upp, den är ju typ bara några rader.
Och så den lilla lila väskan som bara blev halvfärdig.
Maj´s skörd av hantverk...
Blev inte mycket.
Men jag vilar ...

Annars så är jag rätt besviken på vädret.
När jag skulle ut och gå förut så trodde jag att det skulle vara VARMT.
Men det var det ju inte!
Tur som var så tog jag med mig både en tunn fleece och vindjacka, men det var KNAPPT så det räckte.
Det blåste motvind på hemvägen och den var kall.
Jag hade inte ont i nacken när jag gick hemifrån men i och med att det var för kallt...
Har jag haft ont i nacken hela dagen.
Jag har försökt sitta lite i solen men det har varit för kallt även i trädgården .
Djävla skitdag, jag hade sett fram emot VARMT, trädgård och inte ont.
MEN...( en djävla massa men...)
Jag har ju haft två dagar innan så jag ska väl inte klaga egentligen.

GUD vad jag tappat stinget bara några timmar.
Så, jag slutar nu.
Återkommer om Monstera lite senare, jag orkar inte ens skriva mer nu...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0