Sunnygirl på premiär...

Jag kom otroligt nog iväg tillslut...

Sonen spelade fotboll när jag kom in på skolgården så att...
SÅ farlig verkar inte hans knäskada vara iallafall.
Men han sa att så fort han sitter still och sen börjar röra sig får han ont.
Sen blir det bättre när han rör sig och fått igång musklerna.

Jag sa:
Rör på dig men sparka inte boll förrens du inte känner ett smack i knät.
Mhm, sa han...
Det goda rådet kommer han förmodligen skita i, om jag känner honom rätt ;D

Så blev det bibblan och där hittade vi massor med böcker båda två.
Mamma och sonen fick bära.
Jag lassade bara på ;D

Efter bibloteket blev det blev en PREMIÄR i solen!

Vi gick till Glassbaren på sonens begäran och hade "Glassmagasinet-premiär".
Jag tog mjukglass med lakritsströssel, FAVORIT!!!!!
Det var bara det att glassen smälte fortare än jag hann äta.



Och så satt jag helt snett när jag skulle slicka i mig glassen och nacken vart inte SÅ glad.
Men jag var ju tvungen, annars hade jag haft all glass på jackan.
Så var ju tanken att jag skulle promenera hem efter allt degande idag.

Men DET var helt omöjligt när vi ätit klart!

Jag frös innifrån och ut.
Jag var tvungen att åka bil hem också för jag var stelfrusen.
Till och med nacken hade fastnat i "Glass-slickar-låsningen".
Så det blev inte mycket frisk luft för min del idag.
Jag får ta igen det imorgon.
Sticka lugnt.

P.s. Som ni märker har Sunnygirl tagit över HELT här på bloggen ;D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0