Well...

Well...

Idag är jag så trött så att en död stenålderskvinna är nog förmodligen PIGGARE än jag!



Ja, jag gick och la mig i tid, somnade, men VAKNADE typ en timme senare av att sonen var uppe och drack vatten.
Sen kunde jag inte somna om.
Och ändå låg jag och tänkte på TREVLIGA saker.
Jag var bara inte TRÖTT.

Jag gissar att effektiv sovtid legat på 4½-5 timmar.
Inte NOG "pour moi" (för mig;)  :(

Så jag sitter och överväger om jag ska gå ut och gå idag eller bara ta det lugnt?
Men jag tror att jag avstår ändå för nacken verkar VILJA dra igång bara jag rör mig och jag orkar INTE vara ZOMBIE-TRÖTT och ha värk.
Jag kanske tar en liten promenad senare, men nu får det allt va...
Jag tror att jag sätter mig och gör lite serier istället, och kanske tecknar på riktigt istället.
Lite akvarell?
Jag har en domherre som jag påbörjat i akvarell, som ligger och skräpar i arbetsrummet.
Kanske jag ska ta tag i den...?

Ööööh, vi får väl se.
Jag är glad om jag orkar med en dusch, jag ska pröva nu och se eller om jag somnar stående ;D
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Syster j

Glöm inte att rita dit de obligatoriska påsarna under ögonen.:)

2010-05-04 @ 13:58:31
Postat av: Stickqvickan Herself

Ha, ha, ha, men jag tyckte att jag fick till påsar...

Var dom inte tillräckliga???

Jag ska bättra mig till NÄSTA "Jag har sovit dåligt som fan" -serie och lägga till TRIPPEL-påsar ;D

2010-05-04 @ 15:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0