KLAR!

Jag är klar...
Suprise.
Varning för en morgonsliten virkerska.
( fortfarande jaaaa, fastän klockan är typ 12.00 )
Sambon har fotat och JAG agerar naturlig modell som vanligt.
( eller hur... inte kanske... )
Blir inte bra alls, seriemördar smile eller bara onaturligt smile i största allmänhet!
Bättre med självutlösare när man är själv







Inte så skarpa bilder tyvärr, men jag får fota NÄSTA rundsjal lite bättre.

Denna prototyp, som jag BLEV nöjd med, behåller jag själv.
Den har urkasst garn och lär inte se fräsch ut så länge.
Tror det är varning för "tuffs-garn" faktiskt.
Att det blir noppigt fort alltså.

Tycker det blev lagom längd också.
Den kommer ändå förmodligen töja sig pga av att det är virkat, och dessutom tycker jag det är mer praktiskt när dom inte är så långa som vissa i affärerna.
Nu...
Jag måste duscha och sen sticka på möte.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0